Wat is inbound Marketing?

Wat is inbound Marketing?

Wat is Inbound Marketing?

Inbound Marketing is de meest effectieve marketingmethode om je bedrijf online te profileren, leads te genereren en je conversies naar klanten te verhogen. Hiermee breng je je digitale strategie op het gebied van leadgeneratie en klantloyaliteit, naar het volgende niveau.
 



Bereik je doelgroep, converteer leads, verhoog conversies

Inbound marketing staat in het teken van het creëren van waardevolle contactmomenten en ervaringen die een positieve impact hebben op mensen en je bedrijf. In plaats van de oude outbound marketingmethoden (zoals het kopen van advertenties en e-maillijsten en hopen op leads) richt Inbound marketing zich op het creëren van hoogwaardige content die mensen naar je bedrijf en product trekt. Geen pushmarketing, maar pull.

In tegenstelling tot outboud marketing, hoef je met inbound marketing niet te vechten voor de aandacht van je potentiële klanten. Door content te creëren die is ontworpen om de problemen en behoeften van je ideale klanten aan te pakken, trek je gekwalificeerde prospects aan en bouw je waardevolle één-op- één relaties op door vertrouwen en geloofwaardigheid.

Wat is inbound Marketing? Hoe kun je er zelf mee aan de slag?
We leggen Inbound marketing hier uit. 


Facebook logo Twitter logo Google Plus logo

Reageer op dit artikel



© 2015 JohanRombouts, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de auteur. Zonder toestemming van de auteur is vermenigvuldiging verboden.