Jouw doelstelling bereiken met een persoonlijke voedingsschema

Jouw doelstelling bereiken met een persoonlijke voedingsschema

Velen hebben baat aan een voedingsschema, mits deze voor hun is opgesteld. Ieder lichaam werkt namelijk anders, waardoor een persoonlijke aanpak bij voedingsschema's noodzakelijk is. Een gratis/standaard voedingsschema van het internet is niet op specifiek jou gericht, waardoor je minder snel of zelfs niet je doel zult bereiken. Waarom kiezen voor een voedingsschema? Lees dit artikel om daar achter te komen!



Waarom kiezen voor een persoonlijke voedingsschema?

Een goed gemaakte voedingsschema kan je heel goed op weg helpen naar een gezondere lifestyle. Dit is belangrijker dan een dieet: waar een dieet je voor korte tijd uitkomst biedt, zorg je met een gezonde lifestyle ervoor dat je je altijd goed en fit voelt. Een goede voedingsschema helpt je onder andere met het volgende:

  • Betere sportprestaties
  • Een gezond lichaam
  • Verbeterde hersenfunctie
  • Hogere weerstand
  • Meer energie

Zoals je kunt lezen kan een persoonlijke voedingsschema van Muscle Concepts je veel baat bieden. Door juist te eten, zullen je prestaties tijdens het sporten beter worden. Daarnaast draagt het ook bij aan je lichaam en hersenen en zal goede voeding voor een hogere weerstand en meer energie zorgen. Reden genoeg dus om goed te gaan eten! Maar hoe je dat? Er komt veel bij kijken en het zal voor iedereen verschillend zijn. Juist daarom is een persoonlijke voedingsschema van belang.

Waarom een Muscle Concepts voedingsschema uitkomst biedt

Waar vele voedingsschema's niet persoonlijk zijn en gericht zijn op korte termijn, is dat bij Muscle Concepts anders. De voordelen van een voedingsschema bij Muscle Concepts zijn:

  • Focus op gezonde lifestyle
  • Veel variatie
  • Persoonlijke aandacht
  • Extra ondersteuning (Mail/WhatsApp/telefoon/chat)
  • Je leert het zelf & wordt bewust
  • Tussentijdse evaluatie en gratis bijsturing

Waar moet je op letten bij een voedingsschema

Ieder lichaam werkt anders, waardoor één aanpak niet voor iedereen werkt. Hoe jouw voedingsschema eruit zal moeten zijn, is afhankelijk van vele factoren. Een goede voedingsschema houdt rekening met onder andere:

  • Lengte & gewicht
  • Lichaamsbouw
  • Activiteitenniveau
  • Doelstelling
  • Sport & ervaring
  • Supplementengebruik
  • Trainingsdagen

 


Facebook logo Twitter logo Google Plus logo

Reageer op dit artikel



© 2015 Donat, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de auteur. Zonder toestemming van de auteur is vermenigvuldiging verboden.