De voordelen van Hosted VoIP

De voordelen van Hosted VoIP

Het woord VoIP is een afkorting van de woorden Voice over Internet Protocol. VoIP is ook bekend als Hosted VoIP, cloud bellen of voip bellen. VoIP is een techniek die het mogelijk maakt om telefoongesprekken te voeren over een IP-netwerk.

Met Hosted VoIP (ook wel 'Managed VoIP' genoemd) van Tritel krijgt u rechtstreeks toegang tot ons IP-netwerk. Via een IP-verbinding maakt u gebruik van de virtuele telefooncentrale in ons beveiligde datacenter. Uw bedrijf krijgt daarmee voor een relatief laag investeringsbedrag de beschikking over een volwaardige en complete spraakdienst met alle functionaliteiten van een geavanceerde telefooncentrale.



De voordelen van Hosted VoIP

Kostenbesparend
Met Hosted VoIP bespaart u 40% tot 70% op de kosten van zakelijk belverkeer en abonnementskosten.

Uitgebreide functionaliteiten
Een professionele uitstraling van uw bedrijf en een betere bereikbaarheid van uw medewerkers door de uitgebreide functionaliteiten van Hosted VoIP.

Zeer flexibel en schaalbaar
Hosted VoIP groeit met uw organisatie mee. Uitbreidingen van IP aansluitingen zijn binnen 5 werkdagen geregeld en het verhuizen van werknemers is bijzonder eenvoudig doordat de toestellen niet aan een centrale gebonden zijn.

Vast bedrag per maand 
U betaalt een vast bedrag per maand op basis van de gewenste functionaliteiten en het aantal medewerkers.

Hoge betrouwbaarheid en stabiliteit
Uw VoIP centrale wordt op meerdere datacenters met uitgebreide brand, stroom en antidiefstal voorzieningen gehost. Hierdoor is het risico van uitval minimaal.

Lage investeringskosten
Tritel biedt uw organisatie de voordelen en functionaliteiten van een geavanceerde telefooncentrale. Deze wordt centraal gehost en benut door meerdere klanten. Hierdoor zijn de eenmalige investeringen beperkt.

Een zakelijke Hosted VoIP telefooncentrale van Tritel biedt uitgebreide functionaliteiten voor uw organisatie, waaronder:

CRM koppelingen en click to dial

• Vast mobiele koppeling
• Koppeling met Outlook
• Beschikbaarheid via Smartphone
• Het Nieuwe Werken 
• Unified Communications - I AM Totaalcommunicatie
• Skype for Business integratie
• Voicemail 
• Fax-to-email
• Uitgebreide Callcenter functionaliteiten 
• Wachtmuziek
• Unity (receptie software)
• Call center agents
• DND (niet storen)
• Overnemen telefoon in groep
• Busy Lamp Field 
• Verkorte kiesnummers
• Gespreksroutering 
• Belgroep
• Menukeuze  
• Wachtrij systeem 
• Mee te zenden nummer bij doorschakelen
• Call center supervisor
• Uitgebreide call center rapportages (uit- en ingaand)
• Conference oplossing
• Call recording


Facebook logo Twitter logo Google Plus logo

Reageer op dit artikel



© 2015 lizzmedia, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de auteur. Zonder toestemming van de auteur is vermenigvuldiging verboden.