Bekendheid verwerven? Zorg dat niemand om jou heen kan!

Bekendheid verwerven? Zorg dat niemand om jou heen kan!

Voor je het weet is iedereen bekend met jouw bedrijf en sleep je megaorders binnen. Of sta je volop in de belangstelling met je stichting. Hoe ga je dat voor elkaar krijgen?



Ja, door promotie te maken natuurlijk. Simpel zat. Maar net als de vele wegen die naar Rome leiden, zijn er ontzettend veel routes uit te stippelen op dit gebied. Je zult echter iets moeten doen, aangezien jij gelooft in je onderneming of stichting en dat de hele wereld ervan moet weten! Welke manier zou voor jou het beste werken? Hm. Da’s eigenlijk een verkeerde vraag. Je zou je namelijk eerder af moeten vragen welke manier niet werkt en die van je lijstje afhalen. Hoe dan ook, we hebben een aantal suggesties voor je uiteengezet. Helemaal gratis.

Website

In deze digitale tijd is het haast onmogelijk om geen website op te (laten) zetten voor je bedrijf. Hier geef je je (potentiële) klanten immers alle informatie over je diensten en producten, plus de mogelijkheid om contact met je medewerkers en/of jezelf op te nemen. Misschien is dit wel een platform waar je je producten verkoopt! In veel gevallen zorgt een website tegenwoordig voor de meeste inkomsten. Wordt het voor jou dan ook niet eens tijd om digitaal te gaan?

Nieuwsbrieven en banners

Alle relevante nieuwe informatie rondom de ontwikkelingen in je organisatie kun je met je publiek delen in de vorm van een nieuwsbrief. Wellicht heeft je aanbod een update gekregen, zijn de prijzen voor bepaalde producten en diensten gedaald, heb je mijlpalen te melden, etc. Misschien heb je nog meer zaken die je kwijt wilt, afhankelijk van je beroepsgroep.

 

Die nieuwsbrief kan fysiek of digitaal zijn. Uiteraard is die wel bedoeld voor mensen die jou al gevonden hebben maar waarmee je ze nog sterker aan je kunt binden. Gevonden worden doe je onder andere met behulp van banners, waarmee je geïnteresseerden doorverwijst naar je website. Zorg dan ook dat ze op prominente pagina’s komen te staan!

Vrachtwagenreclame

We hebben ook nog de echte wereld. De wereld waarin zien en gezien worden een hele belangrijke rol speelt. En dan hebben we het niet alleen over mode, de nieuwste telefoons en blitse auto’s. Nee, we bedoelen reclame. Je naam verspreiden door het land. Maar ja, je moet maar net tegen een affiche, folder of poster van jouw onderneming aanlopen. Tenzij deze door het hele land heen komt! Want wat is nu een betere manier om te worden gezien dan vrachtwagenreclame? Deze voertuigen springen immers direct in het oog! Adverteren op vrachtwagens is dus een goed idee!


Facebook logo Twitter logo Google Plus logo

Reageer op dit artikel



© 2015 AnnaGroeneveld, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de auteur. Zonder toestemming van de auteur is vermenigvuldiging verboden.